بارداری شیمیایی چیه میشه تجربتونو بگید

۲ پاسخ

منم داشتم بی بی چک مثبت میشه ازمایشت هم مثبت میشه و حتی دوبرابر هم شد برا من ولی هیچی تو رحم نیست. بعد یک هفته ده روز خونریزی میکنی و تموم میشه🤒بتاهم خودش افت میکنه.
لقاح پیدا میشه منتهی چون کیفیت نداره نمبتونه لانه گزینی کنه و ادامه بده

اسپرم ضعیف یا تخمک بی کیفیت
منم داشتم بارداری شیمیایی از من چون با دارو تخمکم بزرگ
شده بود بی کیفیت بود.
ولی بارداری شیمیایی نشونه اینکه بدنت آماده بارداری هست

سوال های مرتبط

مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته پانزدهم بارداری
درانتظارنی نی🥺 درانتظارنی نی🥺 قصد بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وششم بارداری
میخک🌱 میخک🌱 قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری