بارداری شیمیایی داشتن نشونه ی چیه چرا اینطوری میشه

۵ پاسخ

فکر کنم به دلیل کیفیت اسپرم و تخمک

چند تا دلیل میتونه باشه یکی کم کاری تیرویید یکی انعقاد خون یکی هم اسپرم همه اینارو ازمایش بده ولی در کل اینو بدون تو بارداری شیمیایی بیشتر از سمت مرد مشکل هست برای خودت که نشونه خوبیه چون رحم و تخمدانت درست عمل کردن

اسپرم ضعیف یا تخمک بی کیفیت
منم داشتم بارداری شیمیایی.. از من چون با دارو تخمکم بزرگ شده بود بی کیفیت بود..
ولی بارداری شیمیایی نشونه اینکه بدنت آماده بارداری هست..من بعدش جلوگیری نکردم باردار شدم دیگ دارو هم مصرف نکردم فقط دارو گیاهی خوردم اصلا فکرشم نمی‌کردم باردار بشم

اسپرم ضعیف
لقاح انجام میشه
بتا میره بالا
بعدش افت بتا میشه و پریود میشی

فک‌کنم از اسپرم ضعیفه

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان وانیل مامان وانیل هفته بیست‌ودوم بارداری
درانتظارنی نی🥺 درانتظارنی نی🥺 قصد بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهفتم بارداری
میخک🌱 میخک🌱 قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری