کیا تجربه بارداری شیمیایی رو داشتن؟

۵ پاسخ

چند روز خونریزی داشتید

من بدبخت اونم دوبار😭😭😭

منم ماه قبل افت بتا داشتم با لکه بینی بتام اومد پایین

من اردیبهشت داشتم اولش بتا مثبت دشد چند روز تاخیر داشتم خونریزی کردم بتام اومد پایین همین

چیز خاصی نیست منم یه ماه اونجور شدم
ماه بعدش دوباره باردار شدم

سوال های مرتبط

مامان وانیل مامان وانیل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته پانزدهم بارداری