۲ پاسخ

یعنی تست مثبت تاخیری اما بعدش پریود بشی
من شیمیایی داشتم حتی تو سونوی گفت ساک تشکیل شده اما جنین نیست این یعنی شیمیایی

مشکلات کروموزونی عزیزم و اسپرم ضعیف یا تخمک ضعیف

سوال های مرتبط

مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته پانزدهم بارداری
فرگل فرگل قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۵ سالگی
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته پانزدهم بارداری
مامان ... 😍... مامان ... 😍... هفته پانزدهم بارداری