تا جایی که میدونم اینه که، لقاح اتفاق میفته، اما بعدا یا نمیتونه به رحم متصل بشه، یا اینکه متصل میشه، به علت مشکلاتی که دی ان ای یا هر چیزی که باشه بعد متصل شدن بدن خانم هوشمنده متوجه مشکل میشه و دیگه اجازه لانه گزینی نمیده، تا بیای متوجه بشی بارداری پریود میشی، تا جایی که اطلاع داشتم اینطور بود.
کیسه زرده تشکیل میشه اما توش خالیه با تست و بتای مثبت بعضیا پریود میشن سقط میشه بعضیا دکتر قرص میده سقط میشه
یهو میپره میره 😂
من از یکی پرسیدم گفت یعنی اول بتات میره.بالا بعد میاد پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.