بارداری شیمیایی یعنی لقاح صورت میگیره اما به دلایلی لانه گزینی ناموفقه. خیلی وقتا حتا متوجه نمیشیم که بارداری اتفاق افتاده و پریود میشیم اما در واقع اون یجور سقطه.
خیلیا متوجه نمیشن مثبت آزمایش و تست یهو نزدیک موعد یا با تاخیر پری میشی
بتا افت میکنه لکه بینی و سقط خلا۱ص
من بارداری شیمیایی داشتم همه علائمش رو داشتم ۴ روز مونده به موعدم آزمایش بتا دادم ۱۵ بود بعد موعدم شد ۵
یه سقط زود رس که متوجه نمیشی تو ۵ هفته سقط میشه
یعنی باردار میشی ازمایشتم مثبت میشه ولی به مرور بتا افت میکنه و در نهایت با تاخیر یک هفته ۱۰ روز پریود میشی خیلیا اصلا متوجهش نمیشن
نه فک کنم با ای وی آف
یا آی یو آی رو میگن بارداری شیمیایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.