بارداری شیمیایی یعنی چی
برام سواله

۵ پاسخ

لقاح شکل می‌گیره‌ ولی پریود میشه آدم و لانه گزینی نمیکنه
واسه همین نباید قبل موعد تست زد

من دوماهه پشت سر هم میشم دکارم نرفتم 🥺

واقعا نمی‌فهمم
میگی بارداری پوچ بعد میگی لقاح تشکیل شده ینی جنسیت هم تعیین شده😐😐😐😐😐وقتی پوچ دیگ جنسیت چی میخواد بشه این وسط😐😐😐

ساک حاملگی خالی

تخمک و اسپرم ضعیف
که بعد چند روز رشد نمیکنه و بدن خود به خود دفع میکنه

سوال های مرتبط

فاطمه فاطمه قصد بارداری
فرگل فرگل قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۵ سالگی
مادرکیاشا🤰🏼 مادرکیاشا🤰🏼 قصد بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته پانزدهم بارداری
مامان ... 😍... مامان ... 😍... هفته پانزدهم بارداری
زن آقا محرابم زن آقا محرابم قصد بارداری