۷ پاسخ

عزیزم شما همون بارداری شیمیایی تون بتا زیاد شد ک باردار شدین؟
یا کلا بعد چند وقت دوباره باردار شدین؟
چون تو گهواره وقتی سوال بارداری شیمیایی تون رو پرسیدین نوشته هفته ۲ بارداری

بله من درد و خونریزیم زیاد بود

من بتام ۴۰ بود بعد افتادم خونریزی دکتر گفت بارداری شیمیاییه یعنی یه لقاح ضعیف
وقتی هم خونریزی کردم یه تیکه بژرگ اندازه کف دست مثل جیگر ازم افتاد

گلم ببخشید شما خدایی نکرده بارداری شیمیایی شدی؟

بارداری شیمیایی چیه?

بارداری شیمیایی چیه دیگه

نه خیلی قابل تحمل بود

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان زهرا سادات مامان زهرا سادات هفته بیست‌وچهارم بارداری