کیا از پوشک گرفتن؟

۷ پاسخ

من دخترم ۳ و ۱ ماهشه تازه چهار روز از پوشک گرفتمش

من از دیروز دارم سعی میکنم

میگن اگه زود بگیری خیلی سخت میشه اسرار نکن ببین اگه تونست بگه بگیر نتونیت یه مدت دیگه زمان بده

من ایشالا 1 ماه دیگه شروع میکنم

من گرفتمش

من ،🤚

من نگرفتم ولی گاهی اوقات باز میزارمش بعضیاشو میگه

سوال های مرتبط

مامان حلماوآیهان مامان حلماوآیهان ۲ سالگی