دوستان شماهم بالا آوردنی جیش میکنید؟

۹ پاسخ

اره خب به شکم خیلی فشار میاد

یه وقتا که خیلی فشار بیاد روم اره

در کل پیش‌میاد خیلی فشار میاد رو آدم
خیلی سخته من بارداری قبلی تا ماه آخر این استفراغ لعنتی رو داشتم😔😔

من جیش نمیکنم ولی خون لخته ازگلوم میاد

چه عجیب نه برا من پیش نیومده

الهی عزیزم پیش میاد نگران نباش 🌸

اگه مثانه پرباشه اره

😅😅😅

اره بابا خیلی بده ادم کنترلشو از دست میده

سوال های مرتبط

مامان امیرسام مامان امیرسام ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی