چرا من هیچ علاعمی ندارم نگرانم😢

۷ پاسخ

اتفاقا باید خدای بزرگ رو شکر کنی بابت این قضیه خواهر

فکر کنم شروع بشه برات اگرم نشد واقعا خداروشکر چون خیلی سخته ویار بارداری

خب طبیعیه من خودم فقط زیر دلم تیر می‌کشه خیلی

منم ندارم

یهو شروع شد برا من

آزمایش بارداری دادی؟

منم هیچ علائمی ندارم به جز درد سینه

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا♥️ مامان هدیه خدا♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بشه من(هامین💙) مامان بشه من(هامین💙) ۳ ماهگی