سلام کسی بلده جواب این ازمایشو بهم بگه چیه؟

تصویر
۳ پاسخ

چربی خون بالاست
ویتامین د پایینه
مکمل د۳بخور
غذای چرب اصلانخوررعایت کن
قرص آهن هم بعدازپریودی حتمابخوردچارکمخونی نشی

ویتامین دی یکم پایینه ن زیاد
چربی هم بالا

چربی خون داری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پناه خانم مامان پناه خانم ۱ سالگی
مامان دخترم💓😍 مامان دخترم💓😍 ۶ ماهگی
مامان آرامِ جان (◡‿◡✿)🍓🌱 مامان آرامِ جان (◡‿◡✿)🍓🌱 ۱۵ ماهگی
مامان ملینا ومانیار مامان ملینا ومانیار ۹ ماهگی