۵ پاسخ

من ۳۸هفته۴روز زایمان کردم اصلا درد نداشتم بچم از روز قبلش هیچ تکونی نمیخورد رفتم ان اس تی بدم گفتن خوب نیست زود تشکیل پرونده بده باید زایمان کنی

۳۹هقته و ۳روز کیسه ابم پاره شد

چهل هفته با امپول فشار زایمان کردم چون درد نداشتم

من سر دخترم ۳۷ هفته و ۵روز زایمان کردم ولی سر این هنوز خبری نیس

من ۳۷دردم نگرفت دکتر معاینه کرد گفتم میخام زودتر زایمان کنم فرستاد بیمارستان ماما همراه چون معاینه تحریکی کرد دردام خیلی کم شروع شد

سوال های مرتبط

مامان سلین❤ مامان سلین❤ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته سی‌ودوم بارداری