۳ پاسخ

من۲۹بریچ بود دیروز۳۷رفتم سفالیک شده

مال من بریچه کاش بچرخه سزارین دوست ندارم اصلن

مال من بریچه هنوز هم نچرخیده هفته آینده باید برم سنو اگه نچرخیده دکترنامه بده برای عمل تازه دارم سرما میخورم حالم خیلی بده نمی دانم چکارکنم

سوال های مرتبط