سلام خانما وزن ۲۸۵ تو۱۹هفته خوبه

۶ پاسخ

عایا 200 گرم تو 17 هفته خوبه ؟؟؟ پس چرا زده بود صدک ۲۹ 😐😐

اره عزیزم خوبه
برای من ۱۸ هفته ۲۲۵ بود

برای منم ۲۲۰گفتن خوبه

برا من ۲۳۵گرم بود گفتن خوبه🤭

کمه ولی تو این هفته وزن مهم نیس از 28ب بد وزن میگیرن

عالیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من😍 مامان جوجه ی من😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شیدا❤️شادی مامان شیدا❤️شادی ۱ ماهگی
مامان 🩷الماس و نور🩷 مامان 🩷الماس و نور🩷 ۱ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیلماه🌙 مامان نیلماه🌙 ۵ ماهگی
مامان الارا مامان الارا هفته سی‌ام بارداری