سلام خانما تو‌انومالی وزن ۲۴۵g خوبه ؟

۷ پاسخ

اره عالیه،، منکه بچم 190 بود،، الهی قربونش بره مامان

۱۸ هفته و ۲ روز. ۲۳۰ بود

چند هفته رفتین؟؟

من ۲۵۰اره خوبه

برای من 230بودش

خوبه مال من ۲۳۹بود

من ۲۷۰بود گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان نینی🥹🎀 مامان نینی🥹🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان دلارا🎀 مامان مامان دلارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطیما مامان فاطیما هفته بیست‌وهشتم بارداری