سلام توآنومالی وزن جنین۲۰۸گرم باشه عادیه؟

۱۱ پاسخ

سلام بله ۲۰۰ تا ۳۰۰ گرم خوبه

برامن۲۱۴ گرم بود

بله‌خوبه

خانوما کسی بوده تو20هفته بهش بگن جفتت پایینه

آره خوبه ازمن۲۲۳گرم بود

هنوز وقت هست برا وزن گرفتن

منم تقریبا همین بود ۲۴۰

آره عزیزم نی نی من انومالی ۲۱۶ بود

اره خوبه من ٢٤٨ بود

ارع خوبه

هفته چند؟

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نینی🥹🎀 مامان نینی🥹🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان دلارا🎀 مامان مامان دلارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فاطیما مامان فاطیما هفته بیست‌وهشتم بارداری