این هفته امن که میگن از چند هفتگی میشه؟؟🤔

۶ پاسخ

از ۳۰هفته امنه نترس اگه دنیاهم بیاد زنده میمونه

از ۲۸ هفتگی ی نقطه امنه از ۳۶ هفته ب بعد ی نقطه امن بهتر دیگست

از ۲۸ زنده میمونه از ۳۴ معمولا دستگاه نمیره

هرچی بری بالاتر میگن امن تر هس ولی از۲۸ هفته ب بعد بچه زندع میمونه اگ بیاذ

منظورت اینه ک از چه هفته ای زایمان کنی بچه کامله؟
فک کنم ۳۶،۳۷به بعد

من شنیدم از ۳۴هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کیانا و پونه مامان کیانا و پونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامیه دوتاجوجه مامان مامیه دوتاجوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه ها💗💗 مامان جوجه ها💗💗 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آراد مامان آراد ۶ ماهگی