توی بارداری هفته امن نداریم خواهر همش باید تن و بدنت بلرزه 😮💨😂
۳۶ اگر بچه بیاد دیگه خیال ادم راحته
سه ماهه دوم بارداری رو میگن ماه عسل بارداری اما امن نیستش فقط یکم حالت بهتره و دست و پات برای فعالیت بازتره وگرنه هفته امن در اصل ۳۶ هفته به بعده که بچه قابلیت حیات داره
از ۳۶ هفته به بعد
از۲۷ب بعد اگ خدای نکرده بچه زود بدنیا بیاد احتمال اینک بادستگاه بمونه هست
۳۶ ب بعد
من شنیدم ۲۸به ببد ولی کلا ۳۶به پایین خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.