خانما این قطره ها یخچالین؟

تصویر
۹ پاسخ

بعد باز شدن بره یخچال

من یخچال میزاشتم ..بعد سر قطره ک میچرخونی جدا میکنی .چند قطر ک ریختی سر قطره رو ک جدا کردی دوباره فشار بده تا بسته بشه

بابام و داداشم مصرف میکردن میزاشتن یخچال

این چه قطره ایه

اینا یبار مصرف هستن و یخچالی هم‌هستن ولی میشه هر یکیش دوبار استفاده کنی

یخچالی نیست

یبار زدی مابقیشو تایم بعدی بزن
نباید بریزی دور

یخچالی نیستن ولی وقتی خنک باشن حس بهتری به چشمات میده😅

من که میذاشتم یخچال

نه عزبزم منم دارم استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان آوا🧚‍♀️ مامان آوا🧚‍♀️ ۲ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ سالگی
مامان آوینا🩷هیراد🩵 مامان آوینا🩷هیراد🩵 ۳ سالگی