سلام خانما کسی باخوردن قرص کیست وجلوگیری ریزش موی شدید گرفته؟

۲ پاسخ

مگه کیستت رفع نشده که هنوز دارو میخوری

من نه ریزش مو نگرفته بودم

سوال های مرتبط

درحال انتظار درحال انتظار قصد بارداری