۸ پاسخ

شیش ماه میخورم پریودم نامنظمه

من الان ۷روزه که قط کردم هنوز نشدم انشلاه که باردارم🥹😍

نمیدونم من ک با بقیه دارو ها دوفامد خوردم برا اولین بار همون ماه باردار شد

دوفامد پریودی رو تنظیم میکنه و حامله شدی جای جنین رو سفت میکنه

من میخورم هنوز باردار نشدم

تاحالاخوردی چجوریه مصرفش

چرا میگن بادوفامد باردارشدیم؟

دوفامد که برای بارداری نیست برای تنظیم پریودیه

سوال های مرتبط

مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان علی و افرا مامان علی و افرا هفته هفتم بارداری
فاطمه زهرا فاطمه زهرا قصد بارداری