ویار جدیدم😂😂😂

تصویر
۱۳ پاسخ

نوش جونت😍

نوش جون

شبی ۳تا میخورم ازش با طعم توت فرهنگی پرتقال آلبالو خیلی خوشه

قندش بالاست مراقب باش خیلی نخوری
نوش جونت😍

هنوز تشکیل قلب نرفتم تا چهارشنبه ب امید خدا برام برام دعا کنید لطفا🥹🥹

چون تموم کرده بودم توخونه.. باید بگیرم

نوش
پس من چرا ویار ندارم همش دلم میخواد فقط میوه بخورم همین

سلام من هفته 8هستم شیاف خارجی استفاده کردم لکه هام پاک نشد ایرانی 3روز استفاده کردم پاک شد.. بعد تموم کردم خارجی اسفاده کردم دوباره لکه گرفتم. ممکنه شیاف خارجی منو نسازه؟؟

گلم انبه گرمیه زیاد نخور

دیابت در کمین است 🥲

نوش جونت عزیزم❤️

نوش جون قشنگ توی دلت 😍😍

نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان دختری🩷🍒 مامان دختری🩷🍒 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کیان و تودلی👼 مامان کیان و تودلی👼 هفته دوازدهم بارداری
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان الوین‌‌وپروا💗 مامان الوین‌‌وپروا💗 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی
مامان 🩵Marshmalo مامان 🩵Marshmalo هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سام مامان سام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهدیار 💙 مامان مهدیار 💙 روزهای ابتدایی تولد