علایم جدیدم تلخی دهان

🥲🥲🥲🥲

۱۲ پاسخ

من ک از همون اول بارداری دارم

فعلا اول راهی بعد از ی مدت این تلخیه تبدیل ب ترشی دهان میشه و حال آدم و بهم میزنه
بنظرم تو بارداری شب بخوابیم صبح بیدار شیم ببینیم شاخ درآوردیم هم طبیعیه و نباید تعجب کرد 😁😂

وااااای منم اینجورم، یعنی خیلی حس مزخرفیه

دارم از تلخی دهن جون میدم خیلی حال خرابیه هی اب جمع مبشه تو دهنم

منم همینم یهو تلخ میشه

عزیزم تلخی گلو علائم بارداریه؟

دهن من ک مزه خون میده😑🤦🏻‍♀️

و من بازم سوزش معده دارم جر میخورم

بله والا من الان ی ماه مونده به زایمانم هر روز ی علامتی داشتم😅الان ت‌ گهواره زده ت هفته من دنده درد دیدم دقیق همین از دیشب دنده هام درد می‌کنه🙃

من خشکی دهان داشتم

منم دارم هنوز خیلی خیلی بده

هر هفته یک چیز جدید داری صبور باش😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته سی‌وششم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رایان و راکان مامان رایان و راکان هفته سی‌وششم بارداری
مامان نورزندگیم👶🍼 مامان نورزندگیم👶🍼 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نینی👧🏻🩷 مامان نینی👧🏻🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری