۱۱ پاسخ

منم دو سه روزه تکرر ادار ندارم حالت تهوع کم شده همش استرس دارم دوازده هفتممممم نمیشه برم سونو

منکه خیلی امروز کمر درد دارم ۸ هعته

اینجوری هس تا ی مدتی آدم شک میکنه اصلا باردار هس یا ن دیگه هیج علائمی نداری

سینه درد توی ماه دوم زیاده به مرور کمتر میشه

منم تکرر ادرار و سینه درد دارم اما چون پریودام نامنظم بوده هنوز نمدونم کی بی بی چک بزنم🤕

بنظرم طبیعیه

۳ ماه اولت داره تمام میشه فک کنم طبیعیه، ولی اگه خیلی نگرانی از دکترت بپرس حتما.
من خودم با اینکه تازه دارم ۳ رو پر میکنم ولی بعضی روزا واقعا هیچ علائمی ندارم بعضی روزا همه علائمی میاد سراغم

این هفته هات دگ کم کم علائم قدیمی میره جدیدا میاد

علائم کم میشع تو سه ماه دوم😍

طبیعیه دیگه....وارد مرحله و علائم دیگه ای میشی

کم کم از بین میره سینه درد

سوال های مرتبط

مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وششم بارداری
مامان وانیل کوچولو مامان وانیل کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسرام 🩵 مامان گل پسرام 🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نازلی یا ایلماز مامان نازلی یا ایلماز هفته پانزدهم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی