شماهم بعد هر چیزی که میخورید دهنتون مزه تلخی میده؟چیکار میکنید؟🥲

۱۰ پاسخ

من امروز متوجه شدم گردو خیلی تاثیر داره

مزه آهن میده مال من

من دهنم تلخ نمیشه شیرین میشه و از شیرینیش حالم به هم میخوره
لواشک یا گردو میخورم بهتر میشم

من کشک میخورم بهتر میشم

ادامس یا شکلات در حدی ک طعم دهن عوضشع

آره منم همین ام

آره من همینجوریم از اول بارداری بودم الانم همینم خیلی وقتها آلو لواشک میخورم

اره انگار ده روزه هیچی نخوردم. کاری از دستم برنمیاد

آدامس 🥲

ن فعلا

سوال های مرتبط

مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری