۵ پاسخ

تحمل کن عزیزم میگذره منم تحمل میکنم هر روز یه جور یه بار نفخ یه بار درد معده یه بار ترش کردن و صبحا هم زرداب بالا آوردن

میشه عکس شکمتو بزاری ببینم چقدر با نفخ بزرگ شده

فقط باید چیزای نفاخ نخوری

من هرروز نفخ دارم هرچیزی بخورم نفخ میکنم😬

من از هفته ۶تا۱۲اینجوربودم
تازه داره بهتر میشم

سوال های مرتبط

مامان دوردونه مامان دوردونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نورزندگیم👶🍼 مامان نورزندگیم👶🍼 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ارسلان و حسین مامان ارسلان و حسین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نقطه جون مامان نقطه جون هفته بیست‌ودوم بارداری