تحمل کن عزیزم میگذره منم تحمل میکنم هر روز یه جور یه بار نفخ یه بار درد معده یه بار ترش کردن و صبحا هم زرداب بالا آوردن
میشه عکس شکمتو بزاری ببینم چقدر با نفخ بزرگ شده
فقط باید چیزای نفاخ نخوری
من هرروز نفخ دارم هرچیزی بخورم نفخ میکنم😬
من از هفته ۶تا۱۲اینجوربودم
تازه داره بهتر میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.