با این یبوست چیکار کنممم خیلی اذیتممم
بنظرتون چی بخورم

۱۹ پاسخ

صبح ها که از خواب میشی یه قاشق روغن زیتون بخور بعدشم یه لیوان آب گرم راحت میشی از شر یبوست

الو بخارا رو خیس کن تو گلاب فرداش در طول روز بخور اوکی میشی ولی باید هر چند روز بخوری

کشمش.عناب عالیه. شیر داغ.مویز.گلابی

گشته بخور گلم
روغن زیتون

منم دیگه خسته شدم یجوری میشه از مقعدم خون میاد

روغن زیتون بده رو سالاد فصل و بخور

کیوی آب رو آتیشه برا من

انجیر رو تو گلاب خیس کن یه شب تا صبح هیچ آبی هم نریز فقط گلاب صبح یه قاشق روغن زیتونم بریزروش همشو بخور

من که فقط ترشک و لواشک های بیرون اثر داشت برام تمبر هندی هم عالیه

رو‌من فقط برگه زردالو‌جواب میده صبح ناشتا دو تا میخورم و همراه چای میخورم

اب انجیر سالاد با روغن زیتون

زیتون بخور عزیزم

من انجیر و شیر و شربت و هر چی بگی خوردم ولی با کیوی بهتر شدم فعلا

روزی یه قاشق روغن زیتون بخور

روزی یه لیوان آب پرتقال بخور برای من که خوب جواب میده

نارنج خیلی خوبه
روغن زیتونم خوبه سعی کن حتما سالاد مصرف کنی
اب زیاد

شربت mom از داروخانه بگیر روزی ۳ بار بعد از غذا دو تا قاشق بخور

کیوییی
من با کیوی بهتر شدم

شیر گرم با گلاب ناشنا
کیوی
برگه زردالو

سوال های مرتبط

مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیسا و پسرم مامان آنیسا و پسرم هفته بیستم بارداری
مامان انبه کوچولو🩷😋 مامان انبه کوچولو🩷😋 هفته هفدهم بارداری
مامان لوبیا🥹 مامان لوبیا🥹 هفته نهم بارداری
مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق🤱♥️ مامان فندق🤱♥️ هفته یازدهم بارداری