۶ پاسخ

من گرفتم تاثیری نداشت برام

من گرفتم روز سوم کامل خط پررنگ افتاد

من ۴ماهه اول دائم از کیت استفاده میکردم هیچچ تاثیری برام نداشت دیگه دکترم گفت ۳روز بعد پاکیت اقدام کن تا ده روز یکی در میون بالاترین شانس باروری رو داری

من گرفتم روزای تخمک گذاریم ۵ روز پشت سر هم ‌زدم اصلا خط دوم پر رنگ نشد فقط روز اول و چهارم یه هاله افتاد

اگه کیست و تنبلی داره خطا میده برات

نیاز نیست اگه تنبلی تخمدان نداری یه شب در میون رابطه داشته باش بخصوص روزای اوج تخمک گذاری

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان پناه قصد بارداری