۱۰ پاسخ

من رودوتابچم ازاول تااخربارداری دل دردپریودی داشتم

منم گاهی دارم شیاف بزار استراحت کح

عزیزم منم دلدرد میگیرم گاهی حتی لگن درد و کمردرد ،شیاف میزارم خوب میشه ،نگران نباش رحم داره جا باز می‌کنه

شاید عفونت ادراری داری یه آزمایش ادرار بده ضرر نداره من اینجوری بودم

من هرزگاهی واژنم تیر میکشه و زیر دلم سفت و درد میکنه
نمیدونم چرا

منم همین جور بهم گفت زیر دلت درد گرفت شیاف بزار

نه منم داشتم طبیعیه

من به دکترم گفتم گفت شیاف بذار

از دکترم پرسیدم چه دردی عادی نیست
گفت مثل درد پریودی
البته سرکلاژ

نمی‌دونم والا 🫤

سوال های مرتبط

مامان ملیکا مامان ملیکا ۹ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری