۳ پاسخ

من تا یک ماه پیش ساده میدادم الان دخترم رفلاکس داره arمیدم

اگه رفلاکس نداشته باشه میتونی شیرخشک ساده بدی

از ۸ ماهگی به بعد فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان نیهان خانم 

💕💕💕 مامان نیهان خانم 💕💕💕 ۴ ماهگی