سونو ان تی نرماله؟
میشه ی توضیح بدین ؟

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم ۱۴ هفته رفتی تونستی ازمایشم بدی چون میگن تا ۱۳ وقت هست ؟

اونقدری که من میدونم خوبه

اره نرمال هست

سوال های مرتبط

مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد💙💙 مامان محمد💙💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین ۶ ماهگی
مامان قندمامانش مامان قندمامانش ۴ ماهگی