خانومای هم هفته من حرکات نینی تون چجورین ؟

۱۰ پاسخ

حرکتاش تازگیا ضعیف شده فقط دو دفه شاید محکم بشه بعضی وقتا تو واژنم حسش میکنم

ی وقتایی خیلی زیاد ی وقتایی کم

مثل حباب یا ضربان قلب

عزیزم چقد نگرانی از صبح چن بار پرسیدی به نظرم یا زیادی حساس شدی یا از نگرانی زیاد بچت تکون نمیخوره برو ضربان قلبشو بشنو خیالت راحت بشه استرست که کم بشه حرکات بچتم بیشتر میشه

از دیشب نصف شب تکون نخورده و خیلی نگرانم

کاش میشد بزنیمشون
نفری یدونه در باسنشون😅

کتک زدنین🤦🏻‍♀️🤭

من که از امروز صبح حرکاتش خیلی زیاد و شدید شده جوری که کل شکمم میلرزه

مثل همون حباب تركيدن ولرزش

ب هفته شما رسبدم میام میگم

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان نازنین وتیام👶 مامان نازنین وتیام👶 ۵ ماهگی
مامان Babym🫧 مامان Babym🫧 هفته بیست‌وهفتم بارداری