خانومای ۲۷ هفته رفتین سونو نینی تون چقد وزنش بود ؟

۱۰ پاسخ

سونو وزن از ۲۸ تا ۳۲ میگن بریم بهتره

من ۲۶ هفته ۸۸۰ بود

دیروز رفتم سونو
۹۳۰ گرم بود

دیروز رفتم سونو
۹۳۰ گرم بود

من رفتم ۹۲۰ گرم بود

من 32,هفته رفتم 2کیلو بود

من ۲۸هفتگی رفتم ۱۲۵۰گرم بود

من ۲۵ هفته رفتم ۶۶۰ گرم بود که گفتن کمه

سونو وزن ک خیلی زوده ۲۷هفته
من ۲۶ هفته ی سونو الکی رفتم وزنش ۸۱۵بود

من‌ ۲۷ رفتم ۱کیلو بودن

سوال های مرتبط

مامان مهدی حسین مامان مهدی حسین ۵ ماهگی
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙دیاکو💙 مامان 💙دیاکو💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه 🩷 مامان جوجه 🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد