۴ پاسخ

،من دو ساعت نیم ۸۰ تا میگرم گاهی همسو میخوره گاهی ۶۰ تا

فقط شیرخشکیه؟؟هرچقدر میلشه بده بهش

۳۰ تا کافیه هرموقع گشنه شه

من فقط روزی سه بار میدم دکتر بهم گفته بود 60 تا...الان 90 تا میدم..

سوال های مرتبط

مامان مامان‌🍓 لیام🍓 مامان مامان‌🍓 لیام🍓 ۱۰ ماهگی
مامان پناه🍓 مامان پناه🍓 ۱۱ ماهگی
مامان ارغوان و ارسلان مامان ارغوان و ارسلان ۶ ماهگی