خانما هزینه آزمایش غربالگری چقد هس؟

۵ پاسخ

من رفتم درمانگاه طرف قرار دادم آزمایشم ۳۶۰ ت سونوم ۲۶۰۰۰ت

من بیمم تکمیلی هس ینی اینقدر میشن

برا من آزاد ۳ تومن شد

1400دادم آزمایش آن تی هم 1100 فک کنم

مونده ب بیمه ات
بعد با بیمه برا من شد۲۶۰
سونو۷۵۰

سوال های مرتبط

مامان 🍒👶🏻 مامان 🍒👶🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته پانزدهم بارداری
مامان بلوبری💙🫐 مامان بلوبری💙🫐 هفته پانزدهم بارداری
مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۲ ماهگی