۵ پاسخ

من ماه اول دادم چون سبک بود عوضش کردم با اپتامیل ساده

متاسفانه حس میکنم دخترمو سیر نمیکنه

دوتا بلاگر دیدم میدادن بچه هاشون خیلی تپلی ان

بله من گیگوز میدم،دخترم نفخ داشت دکتر این شیر رو نوشت،فقط شیر خشک میخوره

حس میکنم شیرخشک ضعیفی هست ویتامین هاش کمه

سوال های مرتبط

مامان درسا و دلوان مامان درسا و دلوان ۳ ماهگی
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز ۱۲ ماهگی
مامان ویکتور مامان ویکتور ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۴ ماهگی