هم هفته های من شماهم حالت تهوع دارید ..

۶ پاسخ

من که تا الان هم نرفته و میدونم تا آخرش باهامه.

به نام خدا برا من هیچ خوب نشده که بخواد شروع بشه از اول هر چی بود همونم 😂😐😐

پنتوپرازول ۴۰ صبا میخورم بازم سوزش معده دارم ولی خب ن ب اون شدت قبل ک بالا بیارم

اره
انگار دوباره برگشته شدم‌مثل ماه های اول 😢

همه اینا رو دارم😂😂😂

آره💔من دارم هنوزم

سوال های مرتبط

مامان محمد نهرو مامان محمد نهرو روزهای ابتدایی تولد
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی