خانما چند روزه زیر دلم تیر نمیکشه عادیه؟؟

۳ پاسخ

مراقب خودت باش، یه سونو برو 😌

تو هفته های پایین واقعا همه چی طبیعی فقط باید تحمل کنی و استراحت کنی تا بگذره

اره علایم میان و میرن

سوال های مرتبط

مامان لنا و برسام مامان لنا و برسام هفته هجدهم بارداری
مامان گندم🎀💞 مامان گندم🎀💞 هفته بیستم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سیزدهم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسری💙🩵 مامان پسری💙🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته بیست‌وپنجم بارداری