۳ پاسخ

عزیزم اول میری سونو بعد با جواب سونو برو ازمایشگاه

اول سنو که دادی برو آزمایشگاه آزمایش بده
ناشتایی اینا نداره ازت میگیرن

اول سونو بعد بهت میگه چندساعت بعد ازمایش

سوال های مرتبط