مامانا کیا خیلی میوه میخورن؟؟؟

۱۱ پاسخ

من هروز صبحانه خربزه با باصبحانه میخوردم خیلی زیاد بچمم پسر بود خیلی میچسبید هیچی هم نشد زردی هم زیادنگذفت

منم خیلی میوه میخورم

بخورید که بعد بارداری ۹۰ درصد میوه ها نفخ دارن بچه دل‌درد میشه

من آنقدر میخوردم معده درد هام شروع شد کم کردم دیگه

من این ماه اخری اشتهام بازشده 🤣قبلش روزی دووعده میخوزدم

من
قند گرفتم

منننن از اول بارداری خییییلی میوه خوردم و میخورم

من که الان هر میوه ای میخورم فقط دل‌درد میشم و ببخشید بیرون روی ،الان بجا اضافه وزن وزنم کم کردم نمیدونم چرا

میوه خوبه بخور ولی زیاد روی نه .مراقب قندت باش .
برا شکم هم خوبه یبوست نمیگیری .

سلام من خیلی میخورم

من تو این هفته سه روز انبه خوردم
خربزه هم هرروز میخورم بس دلم میکشه و برای جنین خوبه

سوال های مرتبط

مامان روشا مامان روشا ۱ ماهگی
مامان دخترم✨ مامان دخترم✨ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان مهدیس ❤️آیهان مامان مهدیس ❤️آیهان ۳ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی
مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان گوگولی🪿🩵🧸 مامان گوگولی🪿🩵🧸 ۱ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی