من تا ۳۶ هفته خوردم بعدم از دکترت بپرس چون یک هو نباید قط کنی آسپرین رو
قطع کن نخور دیگه
خونت تو زایمان بند نمیادا
من بخاطر این کم خونی آوردم یه هفته بستری بودم
دیگه نخور قطع کن
تا هفته ۳۶ باید قطع بشه
به من گفت اخر این هفته قطع کنم چون احتمال داره سزارین بشم
اگر که طبیعی باشی زیاد مشکلی برات ایجاد نمیکنه ولی کم کم قطع کن
از ۳۶به بعد ممنوعه نخورید
بعد ۳۶ به من گفتن قطعش کن
دیگه نباید بخوری باید از ۳۶قطع بشه
مامان های گل من از دیر شب احساس گرما دارم کل بدنم میخاره و امروز وارد هفته ۳۷ بارداری هستم علت چیه
من دیگ قطعش کرد برام خطر داره
عزیزم بنظرم نباید بخوری نزدیک زایمان از دکتر نپرسیدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.