خانما میگم هزینه ی سونو سه بعدی چقدره؟؟؟

۴ پاسخ

من برا سونو آنومالی رفتم سه بعدی هزینه اش شد ۱۶۰۰

3 تومن

چند هفته میدم سنو سه بعدی رو؟

من دکترم خودش تو مطب سونو میکنه و کمتر گرفت...۱/۵۰۰ دادم.ولی دوستم بیرون رفته بود و ۲/۹۰۰ شده بود

سوال های مرتبط

مامان ...... مامان ...... ۱۲ ماهگی
مامان آرین کوچولو 🩵 مامان آرین کوچولو 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان پسر کوچولوم🥹👣 مامان پسر کوچولوم🥹👣 هفته سی‌ام بارداری
مامان 𝑀𝒜𝐻 مامان 𝑀𝒜𝐻 ۶ ماهگی
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی