خانما حلوای شیر خوشمزس؟

۴ پاسخ

من دوس ندارم

نه مزه فرنی میده

اره خوب میشه ولی من کلا زیاد حلوا دوست ندارم دلمو میزنهدر حد یه تیکه

مونده کی درستش کرده باشه😁😁😁😁
اگه اشپزش ماهر باشه،فوق العاده خوشمزس😘

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۱۷ ماهگی
مامان لیا مامان لیا ۱ سالگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۴ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۱ سالگی
مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی