۲ پاسخ

من یا میوه میدم یا بیسکویت..بعضی وقتها ماست هم میدم

میان وعده نهایتش هندونه یا میوه بخوره دخترم.غذاشو به زور بهش میدم دیگه میان وعده عمرا بخوره

سوال های مرتبط

مامان نبات 🍭 مامان نبات 🍭 ۱ سالگی
مامان بشهِ من❤ مامان بشهِ من❤ ۱ سالگی