سلام همگی پسرم یه هسته الو خورشتی خورد چکارش کنم ؟

۳ پاسخ

دفع میشه ولی اگه بزرگ بوده روغن زیتون بده بخوره لیز باشه راحت‌تر دفع شه اذیت نشه

هیچکار نکن‌ خودش دفع میشه😆

تو مدفوعش درمیاد

سوال های مرتبط

مامان گل پسری👼💙🧿 مامان گل پسری👼💙🧿 ۲ سالگی
مامان ارنیک یه ورجک مامان ارنیک یه ورجک هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 😍ایلیا جوون😍 مامان 😍ایلیا جوون😍 ۱۴ ماهگی