قرص لاکتاول کسی خورده راضی بوده؟؟؟

۵ پاسخ

لایک کن منم ببینم

من خیلی تعریفشو شنیدم،خریدم و الان دو روزه دارم میخورم،خوبه ها ولی اونطور ک میگفتن عالی نیست،بنظرم نسبت به قیمتش باید کارکرد بهتری داشته باشه

منم دارم استفاده میکنم خوبه روزی دوتا میخورم

نخوردم تعریفشو خیلی شنیدم

من از شب اول بیمارستان خوردم خوب بود والله راضیم

سوال های مرتبط

مامان مهربون مامان مهربون ۸ ماهگی