کی قرص لاکتاول خورده ؟ تاثیر داره ؟

۲ پاسخ

من قرصو پودر لاکتودین میخورم عالییییی

من میخورم در کنارش پودر گالکتومید هم می‌خورم بد نیس من انتظارم بیشتر بود از این شیرافزا ها البته چن نفری میگفتن ما میخوریم سینه هامون میخاد بترکه

سوال های مرتبط

مامان نویان👼💙 مامان نویان👼💙 ۱۴ ماهگی