۱۶ پاسخ

من چون بچم بریچه توی واژنم حس میکنم

خانمامنم منم زیرشکممه هردوطرف احساسش میکنم ولی خیلی پایینه خطر نداره بنظرتون نیومده پایین خطرباشه

من بیشتر تکونهاش زیر شکممه میشه گفت رویه مثانه

من الان زیر ناف

زیر نافم

پایین زیر شکم یا میزنه تو مثانه ام خیلی کم

همه جا 😂ولی بیشتر تو پهلوی چپ

زیر ناف به پایین در هر دوطرف😄

بیشتر سمت چپ اصلا سمت راست نمیره

زیر ناف یا پهلو چپ

پهلو هام بیشتر

همه جام.پهلو.زیر ناف.بالای واژن.

من همه جا حس میکنم زیر ناف ،بالای واژن، پهلو

توی مثانه 🥲

تو پهلوهام

تو هفته شما معمولا زیر نافه

سوال های مرتبط

مامان دوتاجوجه🐤🐥 مامان دوتاجوجه🐤🐥 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری