۷ پاسخ

من یک هفته با تاخیر زدم

بله میشه عزیزم مشکلی نیست

آره میشه

آره من واکسن دخترمو با تاخیر زدم، واکسن راحتی هم هست

اره

اره.

فکنم آره

سوال های مرتبط

مامان آینده مامان آینده هفته هشتم بارداری
مامان مطهره مامان مطهره ۳ سالگی